DOPRAVA
Objednávky přijaté do 14 hodin expedujeme ihned a dopravce je zpravidla doručí následující pracovní den.
| Objednávka do 2 000 Kč | Objednávka nad 2 000 Kč |
Osobní odběr v prodejně Praha, Prachatice | zdarma | zdarma |
Osobní odběr ve výdejním místě WE|DO Uloženka, ČP na poštu | 100 Kč | zdarma |
Doručení na adresu WE|DO, DPD, Česká pošta | 200 Kč | zdarma |
Liftago Expres Praha doručení po Praze do 3 hodin | 300 Kč | 200 Kč |
Slovensko - výdejní místo WE|DO Uloženka | 200 Kč | 100 Kč |
Slovensko - doručení na adresu WE|DO, DPD, Slovenská pošta | 300 Kč | 200 Kč |
Nadměrná zásilka rozměrné produkty | 200 - 650 Kč (podle hmotnosti a velikosti) |
Vyhrazujeme si právo změnit zvolenou přepravní společnost, a to s ohledem na aktuální vytížení dopravců nebo charakter zásilky.
Objednávky zaslané na Slovensko dopravce doručí obvykle do tří pracovních dnů.
U přepravní služby Liftago Expres Praha není možné platit dobírkou. Platba je možná pouze kartou nebo převodem.
Podívejte se, jak balíme zásilky.
PLATBA
DOBÍRKA | 30 Kč | lze platit hotově nebo kartou |
PŘI PŘEVZETÍ v prodejně | zdarma | lze platit hotově nebo kartou |
PLATEBNÍ KARTA online | zdarma | používáme bezpečnou platební bránu ČSOB |
BANKOVNÍ PŘEVOD | zdarma | objednávku odesíláme až po připsání platby |
ZBOŽÍ DORAZILO POŠKOZENÉ
Zboží před odesláním vždy kontrolujeme a pečlivě balíme, přesto se výjimečně může stát, že během přepravy dojde k jeho poškození. Případné poškození zásilky se vždy snažíme vyřídit co nejrychleji a ve prospěch zákazníka. Reklamaci dopravy však musíme u dopravce uplatnit co nejdříve, proto nás vždy kontaktujte ihned po zjištění poškození.
Poškození jsem zjistil PŘI PŘEBÍRÁNÍ
- Při přebírání zásilky důkladně zkontrolujte stav balíku a neporušenost obalu.
- Pokud je balík při přebírání významně poškozen, raději ho nepřebírejte a důvod nepřevzetí uveďte do předávacího protokolu dopravce. Následně nás co nejdříve kontaktujte a my zajistíme nápravu.
- Pokud je balík poškozen jen mírně (lehká deformace, natržená fólie apod.), můžete balík převzít, ale uveďte do přepravního listu dopravce "převzato s výhradou + popište poškození". Usnadníte tím případnou následnou reklamaci dopravy.
Poškození jsem zjistil až PO PŘEVZETÍ
- Pokud jste poškození zboží zjistili až po převzetí balíku, co nejdříve nás kontaktujte a my zajistíme nápravu.
- Poškození zásilky důkladně nafoťte (včetně obalu) a fotografie nám zašlete emailem. Bez fotografií nemůžeme reklamovat doručení balíku u dopravce.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- Do 14 dnů od převzetí zboží můžete nepoužívané zboží bez udání důvodů vrátit a my vám vrátíme peníze. Zboží však nesmí být používáno a nesmí mít zjevné známky opotřebení nebo poškození.
- Pokud bylo zboží používáno, má zjevné známky opotřebení nebo je poškozeno, máme právo jednostranně si započíst vzniklou škodu a případné náklady na uvedení zboží do původního stavu (oprava, čištění, dezinfekce apod.), a to až do výše 100% kupní ceny zboží.
- V případě odstoupení od smlouvy nám zboží doručte na naši adresu. Ke zboží přiložte vyplněný (i) formulář pro odstoupení od smlouvy a (ii) kopii dokladu o koupi (faktura). Náklady na vrácení zboží (zejm. poštovné) hradí kupující. Peníze za zboží vám vrátíme na bankovní účet co nejdříve; nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, avšak ne dříve, než bude vráceno zakoupené zboží.
- Právo na vrácení zboží se nevztahuje na zákazníky, kteří zboží zakoupili v rámci své podnikatelské činnosti, tj. v objednávce uvedli své identifikační číslo (IČ).
- Právo na vrácení zboží není možné uplatnit u zboží, které bylo upraveno podle přání zákazníka. Jedná se například o prodloužení kabelu ponorného čerpadla na zákazníkem požadovanou délku, prodej metrážových hadic, které jsou zkráceny na zákazníkem požadovanou délku apod.
FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
POUČENÍ O PRÁVU NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
ZÁRUKA & REKLAMACE
- Není-li uvedeno jinak, záruční doba je 2 roky. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží a nepočítá se do ní doba případné reklamace. Po vyřízení reklamace nezačíná běžet nová záruční doba, ale pokračuje se v záruční době reklamovaného zboží.
- Jako záruční list slouží doklad o koupi (faktura). Samostatné záruční listy zpravidla nevystavujeme ani nepotvrzujeme. Na vyžádání vám však záruční list můžeme vystavit.
Jak reklamovat zakoupené zboží
- Nejrychleji reklamaci vyřídíte v autorizovaném servisu výrobce. Jejich seznam naleznete pod tímto odkazem. V servisu předložte doklad o koupi (faktura), kterým prokážete datum pořízení výrobku.
- Reklamaci můžete uplatnit také u nás. V tomto případě doručte reklamovaný výrobek na naší adresu a přiložte (i) kopii dokladu o koupi (faktura) a (ii) vyplněný reklamační list.
- Před předáním do reklamace musí být čerpadlo důkladně vyčištěno a vysušeno. V opačné případě může servis odmítnout převzetí výrobku do reklamace.
- Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné lhůtě; nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace. U čerpadel musí být vada vždy odborně posouzena autorizovaným servisem.
REKLAMAČNÍ LIST
DOKUMENTY & INFORMACE