Tento e-shop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Doprava

  • Objednávky přijaté do 14 hodin expedujeme ihned a dopravce je doručí zpravidla následující pracovní den.
  • Vyhrazujeme si právo změnit zvoleného přepravce, a to s ohledem na aktuální vytížení dopravců nebo charakter zásilky.
  • Objednávky zaslané na Slovensko dopravce doručí obvykle do tří pracovních dnů.
  • U přepravní služby Liftago Expres Praha není možné platit dobírkou. Platba je možná pouze kartou on-line.

OBJEDNÁVKA

nad 2 000 Kč

do 2 000 Kč

Osobní odběr v prodejně
Praha, Prachatice

ZDARMA

ZDARMA

Doručení do výdejny nebo do boxu
WE|DO Point, WE|DO Box, AlzaBox

ZDARMA

100 Kč

Doručení na adresu
WE|DO, DPD, Balík na poštu

ZDARMA

200 Kč

Slovensko - výdejní místo
WE|DO Uloženka

100 Kč

200 Kč

Slovensko - doručení na adresu
WE|DO, DPD, Slovenská pošta

200 Kč

300 Kč

Nadměrná zásilka
rozměrné produkty

200 - 650 Kč
(podle hmotnosti a velikosti)

Doprava

  • Objednávky přijaté do 14 hodin expedujeme ihned a dopravce je doručí zpravidla následující pracovní den.
  • Vyhrazujeme si právo změnit zvoleného přepravce, a to s ohledem na aktuální vytížení dopravců nebo charakter zásilky.
  • Objednávky zaslané na Slovensko dopravce doručí obvykle do tří pracovních dnů.
  • U přepravní služby Liftago Expres Praha není možné platit dobírkou. Platba je možná pouze kartou nebo převodem.

Objednávka nad 2 000 Kč

Osobní odběr v prodejně
Praha, Prachatice

ZDARMA

Osobní odběr ve výdejním místě
WE|DO Uloženka, ČP na poštu

ZDARMA

Doručení na adresu
WE|DO, DPD, Česká pošta

ZDARMA

Slovensko - výdejní místo
WE|DO Uloženka

100 Kč

Slovensko - doručení na adresu
WE|DO, DPD, Slovenská pošta

200 Kč

Nadměrná zásilka
rozměrné produkty

200 - 650 Kč
(podle hmotnosti a velikosti)

Objednávka do 2 000 Kč

Osobní odběr v prodejně
Praha, Prachatice

ZDARMA

Osobní odběr ve výdejním místě
WE|DO Uloženka, ČP na poštu

100 Kč

Doručení na adresu
WE|DO, DPD, Česká pošta

200 Kč

Slovensko - výdejní místo
WE|DO Uloženka

200 Kč

Slovensko - doručení na adresu
WE|DO, DPD, Slovenská pošta

300 Kč

Nadměrná zásilka
rozměrné produkty

200 - 650 Kč
(podle hmotnosti a velikosti)

Platba

  • DOBÍRKA - příplatek 30 Kč - lze platit hotově nebo kartou
  • PŘI PŘEVZETÍ v našich prodejnách - lze platit hotově nebo kartou
  • KARTOU ON-LINE - používáme zabezpečenou platební bránu ČSOB
  • BANKOVNÍ PŘEVOD - objednávku odesíláme až po připsání platby na účet

Zboží dorazilo poškozené

Zboží před odesláním vždy kontrolujeme a pečlivě balíme, přesto se vyjímečně může stát, že běheme přeprav dojde k jeho poškození. Případné poškození zásilky se vždy snažíme vyřídit co nejrychleji a ve prospěch zákazníka. Reklamaci dopravy však musíme u dopravce uplatnit co nejdříve, proto nás vždy kontaktujte ihned po zjištění poškození.

A. Poškození jsem zjistil PŘI PŘEBÍRÁNÍ

  • Při přebírání zásilky důkladně zkontrolujte stav balíku a neporušenost obalu.
  • Pokud je balík při přebírání významně poškozen, raději ho nepřebírejte a důvod nepřevzetí uveďte do předávacího protokolu dopravce. Následně nás co nejdříve kontaktujte a my zajistíme nápravu.
  • Pokud je balík poškozen jen mírně (lehká deformace, natržená fólie apod.), můžete balík převzít, ale uveďte do přepravního listu dopravce "převzato s výhradou" + popište poškození. Usnadníte tím případnou následnou reklamaci dopravy.

B. Poškození jsem zjistil až PO PŘEVZETÍ

  • Co nejdříve nás kontaktujte a my zajistíme nápravu.
  • Poškození zásilky důkladně nafoťte (včetně obalu) a fotografie nám zašlete e-mailem. Bez fotografií nemůžeme reklamovat doručení balíku u dopravce.
  • Poškození nám musíte nahlásit nejpozději následující den po převzetí zásilky. Při pozdějším nahlášení může být reklamace dopravcem zamítnuta.

Vrácení zboží

  • Pokud jste spotřebitelem, do 14 dnů od převzetí zboží můžete nepoužívané zboží bez udání důvodů vrátit a my vám vrátíme peníze. Zboží však nesmí být používáno a nesmí mít zjevné známky opotřebení nebo poškození.
  • Pokud bylo zboží používáno, má zjevné známky opotřebení nebo je poškozeno, máme právo jednostranně si započíst vzniklou škodu a případné náklady na uvedení zboží do původního stavu (oprava, čištění, dezinfekce apod.).
  • V případě odstoupení od smlouvy nám zboží doručte na naši adresu. Ke zboží přiložte vyplněný (i) formulář pro odstoupení od smlouvy a (ii) kopii dokladu o koupi (faktura). Náklady na vrácení zboží (zejm. poštovné) hradí kupující. Peníze za zboží vám vrátíme stejným způsobem, jakým jsme je od vás přijali. Peníze vám vrátíme co nejdříve; nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy, avšak ne dříve než nám zboží vrátíte.
  • Právo na vrácení zboží se nevztahuje na zákazníky, kteří zboží zakoupili v rámci své podnikatelské činnosti, tj. v objednávce uvedli své identifikační číslo (IČO).
  • Právo na vrácení zboží nemůžete uplatnit u zboží, které bylo upraveno podle vašeho přání. Jedná se například o prodloužení kabelu ponorného čerpadla na zákazníkem požadovanou délku, prodej metrážových hadic, které jsou zkráceny na zákazníkem požadovanou délku apod.

Záruka & Reklamace

  • Není-li uvedeno jinak, záruční doba je 2 roky. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží a nepočítá se do ní doba případné reklamace. Po vyřízení reklamace nezačíná běžet nová záruční doba, ale pokračuje se v záruční době reklamovaného zboží.
  • Jako záruční list slouží doklad o koupi (faktura). Samostatné záruční listy zpravidla nevystavujeme ani nepotvrzujeme. Na vyžádání vám však záruční list můžeme vystavit.

Jak reklamovat zakoupené zboží

  • Nejrychleji reklamaci vyřídíte v autorizovaném servisu výrobce. Jejich seznam je k dispozici zde. V servisu předložte doklad o koupi (fakturu), kterým prokážete datum pořízení výrobku.
  • Reklamaci můžete uplatnit také u nás. V tomto případě doručte reklamovaný výrobek na naší adresu a přiložte (i) kopii dokladu o koupi (fakturu) a (ii) vyplněný reklamační list.
  • Před předáním do reklamace musí být čerpadlo důkladně vyčištěno a vysušeno. V opačné případě může servis odmítnout převzetí výrobku do reklamace.
  • Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné lhůtě; nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace. U čerpadel musí být vada vždy odborně posouzena autorizovaným servisem.

Dokumenty & Informace

  • Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
  • Ceny zahrnují recyklační příspěvek na zpětný odběr, zpracování, využití a odstranění elektroodpadu. Recyklační příspěvek bude vyčíslen v daňovém dokladu.
  • Slevy uvádíme v souladu s platnou směrnicí EU č. 2019/2161 o ochraně spotřebitele, tj. slevu počítáme z minimální ceny, za kterou jsme daný produkt prodávali v období alespoň 30 dnů před zlevněním. U některých produktů také uvádíme doporučenou prodejní (ceníkovou) cenu stanovenou výrobcem.
  • Na základě zákona č. 449/2020 Sb. jsme do 31. prosince 2022 pozastavili elektronickou evidenci tržeb (EET).
  • Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy: Česká obchodní inspekce.