DOPRAVA  |  PLATBA  |  ZBOŽÍ DORAZILO POŠKOZENÉ | ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY | ZÁRUKA & REKLAMACE | DOKUMENTY & INFORMACE


DOPRAVA


Objednávky přijaté do 14 hodin expedujeme ihned a dopravce je zpravidla doručí následující pracovní den.

Objednávka do 2 000 KčObjednávka nad 2 000 Kč
Osobní odběr v prodejně
Praha, Prachatice
zdarmazdarma
Osobní odběr ve výdejním místě
WE|DO Uloženka, ČP na poštu
100 Kčzdarma
Doručení na adresu
WE|DO, DPD, Česká pošta
200 Kčzdarma
Liftago Expres Praha
doručení po Praze do 3 hodin
300 Kč300 Kč
Slovensko - výdejní místo
WE|DO Uloženka
200 Kč100 Kč
Slovensko - doručení na adresu
WE|DO, DPD, Slovenská pošta
300 Kč200 Kč
Nadměrná zásilka
rozměrné produkty
200 - 650 Kč
(podle hmotnosti a velikosti)

 

Vyhrazujeme si právo změnit zvolenou přepravní společnost, a to s ohledem na aktuální vytížení dopravců nebo charakter zásilky.

Objednávky zaslané na Slovensko dopravce doručí obvykle do tří pracovních dnů.

U přepravní služby Liftago Expres Praha není možné platit dobírkou. Platba je možná pouze kartou nebo převodem.

Podívejte se, jak balíme zásilky.


PLATBA


DOBÍRKA30 Kčlze platit hotově nebo kartou
PŘI PŘEVZETÍ v prodejnězdarmalze platit hotově nebo kartou
PLATEBNÍ KARTA onlinezdarmapoužíváme bezpečnou platební bránu ČSOB
BANKOVNÍ PŘEVODzdarmaobjednávku odesíláme až po připsání platby

ZBOŽÍ DORAZILO POŠKOZENÉ


Zboží před odesláním vždy kontrolujeme a pečlivě balíme, přesto se výjimečně může stát, že během přepravy dojde k jeho poškození. Případné poškození zásilky se vždy snažíme vyřídit co nejrychleji a ve prospěch zákazníka. Reklamaci dopravy však musíme u dopravce uplatnit co nejdříve, proto nás vždy kontaktujte ihned po zjištění poškození.


Poškození jsem zjistil PŘI PŘEBÍRÁNÍ

  • Při přebírání zásilky důkladně zkontrolujte stav balíku a neporušenost obalu.
  • Pokud je balík při přebírání významně poškozen, raději ho nepřebírejte a důvod nepřevzetí uveďte do předávacího protokolu dopravce. Následně nás co nejdříve kontaktujte a my zajistíme nápravu.
  • Pokud je balík poškozen jen mírně (lehká deformace, natržená fólie apod.), můžete balík převzít, ale uveďte do přepravního listu dopravce "převzato s výhradou + popište poškození". Usnadníte tím případnou následnou reklamaci dopravy.

Poškození jsem zjistil až PO PŘEVZETÍ

  • Pokud jste poškození zboží zjistili až po převzetí balíku, co nejdříve nás kontaktujte a my zajistíme nápravu.
  • Poškození zásilky důkladně nafoťte (včetně obalu) a fotografie nám zašlete emailem. Bez fotografií nemůžeme reklamovat doručení balíku u dopravce.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY


  • Do 14 dnů od převzetí zboží můžete nepoužívané zboží bez udání důvodů vrátit a my vám vrátíme peníze. Zboží však nesmí být používáno a nesmí mít zjevné známky opotřebení nebo poškození.
  • Pokud bylo zboží používáno, má zjevné známky opotřebení nebo je poškozeno, máme právo jednostranně si započíst vzniklou škodu a případné náklady na uvedení zboží do původního stavu (oprava, čištění, dezinfekce apod.), a to až do výše 100% kupní ceny zboží.
  • V případě odstoupení od smlouvy nám zboží doručte na naši adresu. Ke zboží přiložte vyplněný (i) formulář pro odstoupení od smlouvy a (ii) kopii dokladu o koupi (faktura). Náklady na vrácení zboží (zejm. poštovné) hradí kupující. Peníze za zboží vám vrátíme na bankovní účet co nejdříve; nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, avšak ne dříve, než bude vráceno zakoupené zboží.
  • Právo na vrácení zboží se nevztahuje na zákazníky, kteří zboží zakoupili v rámci své podnikatelské činnosti, tj. v objednávce uvedli své identifikační číslo (IČ).
  • Právo na vrácení zboží není možné uplatnit u zboží, které bylo upraveno podle přání zákazníka. Jedná se například o prodloužení kabelu ponorného čerpadla na zákazníkem požadovanou délku, prodej metrážových hadic, které jsou zkráceny na zákazníkem požadovanou délku apod.

 

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

POUČENÍ O PRÁVU NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 


ZÁRUKA & REKLAMACE


  • Není-li uvedeno jinak, záruční doba je 2 roky. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží a nepočítá se do ní doba případné reklamace. Po vyřízení reklamace nezačíná běžet nová záruční doba, ale pokračuje se v záruční době reklamovaného zboží.
  • Jako záruční list slouží doklad o koupi (faktura). Samostatné záruční listy zpravidla nevystavujeme ani nepotvrzujeme. Na vyžádání vám však záruční list můžeme vystavit.

Jak reklamovat zakoupené zboží

  • Nejrychleji reklamaci vyřídíte v autorizovaném servisu výrobce. Jejich seznam naleznete pod tímto odkazem. V servisu předložte doklad o koupi (faktura), kterým prokážete datum pořízení výrobku.
  • Reklamaci můžete uplatnit také u nás. V tomto případě doručte reklamovaný výrobek na naší adresu a přiložte (i) kopii dokladu o koupi (faktura) a (ii) vyplněný reklamační list.
  • Před předáním do reklamace musí být čerpadlo důkladně vyčištěno a vysušeno. V opačné případě může servis odmítnout převzetí výrobku do reklamace.
  • Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné lhůtě; nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace. U čerpadel musí být vada vždy odborně posouzena autorizovaným servisem.

 

REKLAMAČNÍ LIST

 


DOKUMENTY & INFORMACE



POTŘEBUJETE  PORADIT?

Máte zájem o čerpadlo? Zašlete nám nezávaznou poptávku.

Poptávka

Zavolejte nám! Rádi Vám pomůžeme vybrat správné čerpadlo.

799 512 789

Zavřít